Golf 7 testa brauciens 2. daļa

vwIzbraucot uz reālas ielas, varu sākt vērot un darīt. Konkrēti šim auto kruīza kontroles nav, bet tā ir iespējama. Par laimi te nav, jo nepastāv nekāda iespēja neko sajaukt. Tikai pēc laba laika atceros, ka šeit taču būtu jābūt diviem režīmiem, lai parādītu pagriezienu. Man izrādās taisnība, un te viss ir pa vecam. Tiesa, pats slēdzis ir kaut kā parocīgāks par iepriekš zināmo. Kāpēc? – nav jautājums, uz kuru spēšu tagad atbildēt. 😀

Apgriežoties, lai dotos lidostas virzienā, atklāju, ka man patīk arī vienkāršība – kad vajag braukt, atlaid bremzi, kad jāstāv, turi uz tās kāju un starpposmos tikai viegli to atlaid. Nekādu sarežģītu elementu, kuri atvieglotu šādu procesu tikai tiem, kas pie tā pieraduši. Pa asfaltēto ceļu ir laiks saprast par to, kādā vidē atrodos. Man stāsta, ka apdares materiāli esot kvalitatīvi. Mana acs redz, ka salīdzinājumā ar piekto paaudzi, skats ir labāks, bet es gan neesmu no tiem, kam paneļa apdare spēlētu lielu lomu, tādēļ līdz galam spriest par to nevaru. Secinu tikai to, ka varbūt to sēdekli vajadzēja augstāk…. Redzamība ir laba visos virzienos (arī tur, kur skatu it kā krietni ierobežo statņi), tikai sānu loga apakša šķiet nedaudz tuvāk acīm kā vajadzētu. Tāpat atrodu arī kur ērti nolikt kreiso kāju – par to kāds arī ir padomājis. Un prieks, ka kreiso kāju beidzot man nevajag lietot savienojumā ar automātu. 🙂 Panelī nu jau sniega dēļ ir arī saskatāmas krāsas – te nu tās nevienam acīs nekritīs, manis dēļ tās varētu būt pat spilgtākas. Nekā, kas liktu zust elpai. Saprotu, ka man nesanāks ieraudzīt visu, ko spēj parādīt displejs starp tahometru un spidometru, bet ievēroju, ka tas vienu brīdi man parādīja, ka GPS norādes nav pieejamas. Tātad sanāk, ka tās parāda arī acu priekšā ne tikai pa vidu. Ja runā par vidus konsoli – tā patiešām ir pagriezta nedaudz uz vadītāju. Un tā prot vairāk kā vienu funkciju, arī krāsas nav no tām spilgtākajām, kas varētu rēgoties acīs tiem, kam plašāka redze. Secinu, ka auto salons silst apbrīnojami ātri un sildīšana notiek klusi, pavisam nemanāmi. Lai gan salonā viss ir kluss – nav ne apkārtējo auto, ne vēja, ne gaitas trokšņu. Ir tikai radio un blakussēdētājs. Vasarā noteikti varētu dzirdēt arī mušu, kura lidinās pie aizmugurējā loga. Mana labā roka bieži vien ir atpūtā. Vidus roku balsti te ir atrodami kā papildu aprīkojums… Kad jau atpakaļceļā piebraucu tieši pie pašas stoplīnijas kādā krustojumā, secinu, ka šiem auto salona atpakaļskata spoguļi laikam tiešām ir ne visai ērti – ar to pašu biju saskārusies piektās paaudzes Golfā, kad nespēju aiz spoguļa saredzēt luksoforu. Dīvaini vai tikai man tā ir, bet citos auto tā nav gadījies. Un vēl mazs patīkams sīkums – mani priecē šīs mazās gaismiņas spoguļu ietvaros uz salona pusi, kuras mirgo reizē ar pagrieziena lukturiem spogulī tā vietā, lai redzētu fragmentu no paša luktura.

Raksts vēl nebeidzas, gaidiet turpinājumu…

 

Raksta autore: Iveta Kramiņa

 

Golf 7 testa brauciens 1. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens/

Golf 7 testa brauciens 3. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-3-dala/

Golf 7 testa brauciens 4. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-4-dala/

Golf 7 testa brauciens 5. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-5-dala/

You may also like...

Atbildēt

Ja Tev patīk šī lapa, seko mums un iesaki to tālāk!