Golf 7 testa brauciens 3. daļa

vwNu par gaitu, jo pēc vērošanas pa taisnu gabalu es beidzot sāku braukt. Tā, kā tas pienākas pēc maniem standartiem vismaz ikdienas režīmā. Kad piedāvā izmēģināt grantēto ceļu, es bez domāšanas esmu par. Nogriešanās no lielākiem ceļiem uz mazākiem jau ir iespēja saprast, cik labi ar to var manevrēt. Un to var tiešām labi. Pēc manas komandas pagriezties tas tiešām notiek tūlīt – pat tad, kad izlemju pāris reizes izbraukt pēc tādām trajektorijām, kādas prasa likumi un CSDD inspektori. Un tam pat nav pārāk nepierasti un nepieklājīgi jānobremzē. Tāpat arī auto pārāk nesveras uz kādu pusi, tātad nebūs jāķer lietas, kas būs atstātas uz paneļa un jāskatās kā citi gāzelējas pa salonu. Ja salīdzina ar visām biežāk brauktajām mašīnām manā pieredzē, tad te varētu līdzināties tikai Seat Cordoba azartiskā braukšanas režīmā. Golf 5 arī prasīja nedaudz vairāk pieklājības un izrādīja vairāk elegances pie 90 grādu pagriezieniem. Nobraucu uz grants ceļa visā tā godībā – pilns ar mazām, asām bedrēm, dažām lielākām, kādu ledus pārpalikumu un nedaudz sniega vietām. Domāju – nu te jāaizmirst par Golf, pilnai kritikai jāsalīdzina ar ko augstāku. Piemēram, MB E (C te nebūs īstais, ar ko no sirds salīdzināt) vai Audi 100. Pirmspēdējais Outlander uzreiz atkrīt, jo tā cietā gaita uz šāda ceļa līdzinātos…. arī Golfam, tikai otrajam 😀 Vispirms atrodu kādu ātrumu, lai nesanāktu „zāģēt” vai vilkties gliemeža ātrumā. Un tad ar laiku secinu, ka te tomēr E klase nebūs, par C klasi varbūt pat labāk un jautājums paliek atklāts – vai Audi 100 (pēdējais tieši simtais) tik arī nebūs neērtāks. Nē, runa nav par pašu piekares cietumu – runa te jāievirza jau pašās sajūtās. Golf 7 it kā ir ciets, bet salonā to nejūt pat mans mugurkauls, kurš pēdējā laikā sācis ātri reaģēt uz bedrēm, asiem tiltu pārlaidumiem, bruģiem… Sajūta it kā pati lidotu nedaudz pa gaisu, jo morāli jūtams tas, ka šis auto nelepojas ar mīkstu gaitu. Tiešām pat bauda braukt arī pa šo ceļu. Tāpat arī nav jāķer ceļš, jo auto turas stabili pat pie mazajām amerikāņu kalniņu versijām uz šāda ceļa. Nu sniega gan nebija vairs tik daudz, lai es saprastu vai šo auto jau rudenī drošības pēc varētu atstāt kilometru no mājas, kur vienmēr izšķūrē vai cerēt tikt mājās pat tad, kad daži bailīgākie jau atmet cerības. Jā, un šeit kaut kur visam pa vidu es satrūkos no lietus sensoru darbības, kas deva komandu notīrīt logu… Un šis pārsteigums iespējams jebkurā Golf 7, bez papildus maksas.

Nākamais piedāvājums – ik centimetrā „salīmēts” asfalts. Tiesa, tas nav piedāvājums, bet tas ir tas, kas seko piedāvātajam variantam. Un atkal neviltots pārsteigums – auto tiešām stabili turas uz ceļa, kamēr man tik labi zināmā Astra Caravan (’93.) būtu jau jāstūrē ar abām rokām un jājūt katra svārstība uz sāniem, lai paliktu savā joslā. Interesanti – es vispār vēl braucu ar Golf? Jo arī 5. bija jūtīgāks šādos apstākļos. Un arī te izbaudu to, ka stūre ir reāls darbarīks ar acīmredzamu reakciju braukšanas virzienā, jo spēj apbraukt arī novēloti ieraudzītas asas bedres. Un tad atkal maigs asfalts. Ieskrējiena joslā gan nācās atrast patiesu defektu – vēlējos izbraukt no ieskrējiena joslas ātrāk, sanāca nedaudz lēnāk. Problēma tajā, ka gāze tik strauju komandu uzreiz neuztvēra, bet ievērojami padomāja (nu šādā situācijā tas bija ievērojami), bet pēc tam to kompensēja ar ātru uzrāvienu no gandrīz stāvošas pozīcijas (nācās pagaidīt iespēju…). Pēdējie pāris posmi atmiņā palika gandrīz vislabāk, jo pie luksofora, kas ļauj braukt divām joslām pa kreisi, auto „nosprāga”. Un tikai tad mans gids pateica, ka esot Start/stop sistēma. Paldies, es jau pamanīju… Un likās dīvaini, kad atlaidu bremzes pedāli un tas ar smalku balsi iestartējās. Bet ar visu iestartēšanās laiku neko nezaudējunekāda gara pirmā ātruma, pārslēgšanās katram ātrumam pie aptuveni 2000 apgr. un kopējais laiks, ko pavadu līdz normālam pilsētas ātrumam ap 60km/h tiek sasniegts ātrāk kā kādam citam auto ar 2,7 dīzeli. Jā, un daudz klusāk un nemanāmāk.

 

Raksta turpinājumu lasiet rītdien!

 

Raksta autore: Iveta Kramiņa

Golf 7 testa brauciens 1. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens/

Golf 7 testa brauciens 2. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-2-dala/

Golf 7 testa brauciens 4. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-4-dala/

Golf 7 testa brauciens 5. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-5-dala/

You may also like...

Atbildēt

Ja Tev patīk šī lapa, seko mums un iesaki to tālāk!