Golf 7 testa brauciens 4. daļa

vwGolf 7 noteikti spētu iemācīt jebkuram cilvēkam pareizāk stūrēt – neilgu laiku pēc brauciena sākšanas sapratu, ka slēdži un stūres traucēs tiem, kas mīl stūrēt turot pašu plaukstu nepareizi – var sanākt kaut ko negaidīti nospiest. Un šis tomēr nav auto, kuru varētu ar pavisam nepareizu manevru iestūrēt šaurā vietā 90 grādu leņķī – stūre vairs tā neklausa, kad to griež ar vienu roku, saskaroties tikai ar plaukstu. Tā liekas gandrīz smagāka kā jebkuram citam auto, ar kuru esmu šādi stūrējusi (runājot par vieglajiem auto un izņemot ’85. gada BMW 316, protams), vai arī neparocīgāka tieši šādai stūrēšanai. Drīzāk jau otrais variants…

Par patēriņu. Man tieši acu priekšā to negadījās redzēt, ko rāda pats auto, bet blakussēdētājs stāstīja, ka uz šosejas ar tieši šo auto varot sasniegt arī 3,8l – ja braucot ātrumā līdz 100km/h. Vidēji varot sasniegt zem 5l uz 100km. Tātad secināju, ka man ar pilniem 5l pietiktu ikdienas apstākļos. Gluži kā ar viduvēju auto, kas „barojas” ar gāzi. Un pēc visa piedzīvotā ir jādomā, ka tie ir reāli skaitļi.

Parkošanās. Vienmēr esmu teikusi, ka sensorus pilnībā pie auto novietošanas lietot ir ne visai sakarīgs pasākums. Ir arī kamera –papildus, bet tas nu tiešām būtu diezgan nejēdzīgs ieguldījums – vismaz man. Sensoru rādījums vidējā konsolē parādās tūlīt, ka man diezgan veikli un bez sarežģījumiem izdodas atrast attiecīgo ātrumu. Ar pat iesācējam saprotamu rādījumu parādīts, kā tieši auto brauks pie esošā stūres stāvokļa. Attēls mainās pie katras stūres kustības. Lai novietotu paralēli turpat stāvošam jaunajam Golf ar mehānisko kārbu (man bija gatavi piedāvāt izbraukt otru reizi arī ar to), es labāk lietoju spoguļus un savas acis, pat neskatoties, ko stāsta šis skaistais attēlojums. Pie tā pievērsos tikai tad, kad bija jāsaprot attālums, cik tālu braukt taisni atpakaļ. Signāls arī saprotams, nav uzbāzīgs, jo mainās tikai tā skanēšanas biežums, papildus vēl ir attiecīgs rādījums displejā. Apstājos pārslēdzu stāvēšanas pozīcijā, un auto atkal pats atslēdzas tāpat kā krustojumā, tikai atstājot gaismas un visas citas ierīces strādājot. Bet tie rokturi gan varēja būt zemāk… Skats, kad pats pagriezies atpakaļ, arī varēja tik ātri neatdurties pret aizmugurējo logu vismaz vizuāli, bet tas ir jāsaprot, jo šis tomēr nav limuzīns.

Kas vēl raksta autori sagaidīja autosalonā? Par to lasiet rītdien!

Raksta autore: Iveta Kramiņa

Golf 7 testa brauciens 1. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens/

Golf 7 testa brauciens 2. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-2-dala/

Golf 7 testa brauciens 3. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-3-dala/

Golf 7 testa brauciens 5. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-5-dala/

You may also like...

Atbildēt

Ja Tev patīk šī lapa, seko mums un iesaki to tālāk!