Golf 7 testa brauciens 5. daļa

vwProtams, ar pašu braukšanu viss nemaz nebeidzās. Datorprogrammā sastādīja arī auto tieši pēc manām vēlmēm. Tajā iekļāvu 1.6TDI DSG automātu. Ja kādreiz arī gadīsies pirkt šādu auto, tā noteikti būs mana izvēle. Un tālāk no 21494Eur (visas cenas turpmāk eiro) jau sāka iet uz augšu. Jo kas gan ir jauns auto bez nekādas papildus komplektācijas… Par laimi, ādas salonu man nepiedāvāja, ādas stūri gan. Nē, paldies… Un man vienalga, cik tā maksā. Gaiši zilo metālisko krāsu (vēl domāju starp šo, melno un sarkano metālisko) man iekļāva par 415 (tāda cena ir pārsvarā visām krāsām, par kurām jāmaksā, parasta pelēka ir standartā). Slikto ceļu piekari izvēlējos, jo tā auto paceļot par kādu pusotru centimetru, nemainot gaitu. Arī tas manā gadījumā var būt svarīgi. Vērts pieminēt, ka izvēlējos tieši mazizmēra rezerves riteni (komplektā ar nomaiņas rīkiem): tas aizņemot mazāk vietas bagāžniekā. Sāku domāt vai tad būs līdzena grīda, kas man reizēm ir svarīgāka par pašu tilpumu. Tā nu man pat uz cita salona auto demonstrēja, ka tas ir reāli. Ar mazo rezerves riteni bagāžnieka grīdai ir divi stāvokļi – viens līdz ar riteni un otrs nedaudz augstāk, kas saplūst ar to līmeni, kurš rodas, kad nolaiž aizmugurējos sēdekļus un kurš ir pirms pašiem sēdekļiem bagāžnieka nodalījumā. Ja ir iespējams arī tad dabūt visu vienādā līmenī, tad es esmu „par”. Āķis. Lietiņa par 772Eur, bet tas esot arī noņemams. Un noteikti nav jāstāsta, kādēļ rūpnīcas uzstādīts sakabes āķis būs labāks tieši tam auto, uz kura to uzstāda kā jebkurš vēlāk paša meklēts un pielikts. Man tik ļoti visbiežāk nevajadzīgā kruīza kontrole par 135 – labi, par tādu cenu var to izmantot garākos gabalos. Telefona instalāciju gan par 231Eur nācās likt klāt – ja piedāvā aparatūru, kas automātiski savienosies ar tavu telefonu ar Bluetooth palīdzību, nolasot visus kontaktus, GPS datus (ja GPS vispār ir telefonā, protams) un pārējo izmantojamo, tad tas noteikti ir iekļaujams. Paša auto navigācija gan pacēla cenu par 544Eur. Prieks vairāk tikai manām acīm maksātu 48Eur – aizmugurējo logu 65% tonējums. Kādēļ gan nē? Un varbūt kāds pasažieris par to būs pateicīgs. Man tik ļoti tīkamie stāvvietā novietošanas sensori papildināja cenu par 501Eur. Ir atrodami arī paralēlās novietošanas sensori, bet nu bez tiem patiešām var iztikt. Daļu no aprīkojuma, kuru mana acs paspēja izlasīt, uzmetumā nepiedāvāja. Piemēram, tik ļoti patīkamo panorāmas lūku. Tā gan maksāja tuvu pie 1000, un tad es sapratu, ka šādu prieku tomēr man nevajadzētu pat ja piedāvātu. Iespējams. Un vēl es attiecos no starta pogas parastās atslēgas pagriešanas sistēmas vietā.

Noslēgumā par visu kopējo iespaidu. Auto patiešām patīkams, pat ļauj rasties pārsteiguma sajūtai, ja atceras, kas Golf bija agrāk (kaut kas neparocīgs tikai braukšanai, bez komforta un emocijām). Kaut kas tāds, kas par spīti saviem izmēriem un iespaidam varētu sagādāt prieku braucot arī pa manu dzimto pusi ar visiem tajā atrodamajiem ceļiem. Auto, kurš varētu turēties līdzi manām garastāvokļa, noskaņojuma un stila izmaiņām, braucot gan azartiskāk, gan mierīgāk, gan vienkārši steigā. Ikdienas palīgs laikos, kad man tomēr vairs nevajag pārvadāt ievērojamākas kravas, kas saistītas ar saimniecību laukos, bet kad šad tad gadās arī kas lielāks, ko vajag pārvietot. Un pretēji – papildinājums man pašai un labs, saprotošs draugs. Vēl par spīti manam egoismam auto izvēlē, spētu nodrošināt pietiekami vietas arī aizmugurē sēdošajiem, jo pati par to nekad neesmu domāju ne reāli pērkot, ne apskatot auto. Tāpat arī tā dizains mani neatstāja vienaldzīgu pat brīdī, kad to ieraudzīju pavisam tuvu. Krietni atšķiras no sestā Golf (par spīti tam, ka daļa cilvēku neredz nekādu atšķirību), ir diezgan vienkāršs, bet pamanāms tieši ar savu stilu. Lai gan tas stils ir daļa no paša Golf, radīts pa jaunu, daļa no citiem VW modeļiem pēdējās versijās, tas tomēr ir Golf stilā. Man tieši patīk tās asākās līnijas un garāks skats vizuāli, ne tikai eksistējošs realitātē. Un gaismas, priekša kopumā vispār liek manām acīm tur uzkavēties. Vai es būtu gatava šādu pārvēst par savu mīluli? 95%, ka jā, bet tajos atlikušajos 5% ir tas, ka varbūt paskatītos kāda lietota auto virzienā, kas nāk pavisam no cita segmenta, klases un ražotāja….

Raksta autore: Iveta Kramiņa

Golf 7 testa brauciens 1. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens/

Golf 7 testa brauciens 2. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-2-dala/

Golf 7 testa brauciens 3. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-3-dala/

Golf 7 testa brauciens 4. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-4-dala/

You may also like...

Atbildēt

Ja Tev patīk šī lapa, seko mums un iesaki to tālāk!