Golf 7 testa brauciens

vwDiena ne pārāk skaista – no jaukā, diezgan siltā laika pamazām jūtama pāreja atkal uz ziemu. Tomēr pavasari nesagaidīju. 🙂 Bet doma par to, ko beidzot izdarīšu, ir stiprāka par vēju, kas skar katru mazo ieliņu, kur nu vēl atklātākas vietas, kādu Pārdaugavā ir daudz. Mērķis – Ulmaņa gatve 86, kur atrodas „Møller Auto Lidosta” Volkswagen centrs. Kāpēc izvēlējos tieši šo? Jo tur reālāk var braukt ar auto, nevis brauciena laikā sēdēt krustojumos garās rindās, sevišķi pusdienlaikā. 🙂

          Ierodos pirms laika, nolemju pastaigāt un paskatīties uz vēl citiem auto, kaut ko pafotografēt. Ilgi gan man to neļāva, jo vaicāja vai var kā palīdzēt. Tā nu pirms laika tieku pie sava īstā galamērķa – paša brauciena. Man jautā, gan ar ko bija sarunāts brauciens, bet neviens man nebija pateicis vārdu ceturtdien, kad atzvanīja, lai sarunātu laiku, gan kāds dzinējs tiks izvēlēts. Negaidīti ļauj izvēlēties arī ar kādu kārbu vēlos braukt. Nedaudz padomāju un tomēr izvēlos automātu, taču pieļauju iespēju, ka varētu braukt arī ar mehānisko, ja nu nav pieejams automāts. Bet tomēr tieku pie pirmās izvēles un pati par to pat priecājos. Un savienojumā ar dīzeli – ideāli. 🙂

          Golf 7 un tik tuvu… Tāda sajūta it kā būtu uz pirmo randiņu atnākusi nevis izbraukt kādu gabalu ar jaunu auto. (giggle) Un tad nu seko daži desmiti iespaidiem pilnu minūšu.

          Pirmā salīdzināšana iespaidam vienmēr notiek ar Golf 5 – pašsaprotami, jo tieši ar to sākusies mana Golf-u ēra. Sāku ar to, ka cerēju atrast pogu, ar kuru regulēt sēdekļa attālumu no stūres. Neatrodu un secinu, ka te ir vecā, labā kloķa sistēma. Nu nekas, savs labums ir – nav jāgaida labs laiks, kamēr kaut kas reāls notiek. Man piedāvā regulēt arī augstumu, bet es secinu, ka būs labi. Ja man ar šo vajadzētu braukt katru dienu, noteikti būtu kaut ko darījusi, bet tik mazam posmam nebija vērts meklēt vēl kaut ko regulējamu. Spoguļu regulēšana gandrīz nekā jauna neiemācīja. Tikai to, ka regulējamais sākumā man atradās ar pozīciju vispār uz leju, no kurienes tikai varēja pārslēgt uz labo, kreiso vai atstāt pa vidu. Man šī vidus pozīcija patīk spoguļu regulētājam – ja nu kādam rodas vēlme paspēlēties, tad neko tāpat neizdarīs, jo parasti ap cita auto spēlējas tie, kas neko no tā visa nesajēdz.

          Sākas brauciens. Šoreiz stresu par automāta eksistenci atmetu jau brīdī, kas apgūstu kā izkustināt pārslēgu no neitrālās pozīcijas. Priecē tas, ka nav jāveic neviena kustība kaut kur uz sāniem un vēl kādā neiedomājamā virzienā – vienkārši pa vienu līniju. Ir arī iespēja pārslēgt ātrumus ātrāk pašam, bet man pat nebija doma tā mēģināt darīt – un tam pat nav vajadzība, kā vēlāk izrādījās. Tāpat arī nav jāspiež gāze, lai auto sāktu kustību. Tā kā ceļu man stāsta, tad daļa domāšanas resursu tomēr aiziet tur. Līdz ar to nedaudz aizmirstu, ka te ir darīšana ar, maigi sakot, jūtīgākām bremzēm. Bet pēc pirmā asā manevra šis niķis man pazūd. 🙂


Raksta autore: Iveta Kramiņa

Golf 7 testa brauciens 2. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-2-dala/

Golf 7 testa brauciens 3. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-3-dala/

Golf 7 testa brauciens 4. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-4-dala/

Golf 7 testa brauciens 5. daļa: http://www.e-avize.lv/auto/golf-7-testa-brauciens-5-dala/

You may also like...

Atbildēt

Ja Tev patīk šī lapa, seko mums un iesaki to tālāk!